Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Natali Timm - 3 juni 2015 10:58

Jag har nu varit på promenad, och jag kan ju säga som så här att jag tror att man tjänar väldigt mycket pengar på vindkraftverken idag! Det blåser storm ute, men vet du vad! Jag är ännu idag stolt över att jag tog den där promenaden även om jag svor väldigt mycket under just denna promenad. När det blåser i motvind tar man sig knappt framåt och när man går i medvind så känns det som att knät ska gå av! när vinden puttar på så är inte knät alls bered och det gör fruktansvärt ont!


Idag ska vi dra iväg till Östergötland för att vara på Bug Run 2015 jag hoppas att vinden kommer att skärpa till sig och att den utlovade sommarvärmen kommer och står sig hela helgen utan regn och skitväder! Jag har haft ont i huvudet sedan igår kväll, jag hoppas den kommer släppa snart för det är ju inte det roligaste att gå runt med!


nehe snart är det dags att äta lunch men först en stund i soffan, efter lunchen ska jag städa lite för att bli av med alla myror och sedan ska jag packa allt som vi behöver ha med oss i helgen   


Puss och Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards