Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Nöjd med dagen!

Av Natali Timm - 2 juni 2015 22:21

Ja då har jag varit hos sjukgymnasten och jag fick svar på de frågor jag hade och jag fick övningar som jag ska göra hemma så det är ju bara att sätta fart med det! Ikväll tog jag det lugnt ock kollade på mina favoritprogram. Mitt kök, halv åtta hos mig, hela norge bakar och så blev det att titta på kalla fakta om spritsmuglingen till Sverige! Mycket intressant faktiskt. 


Just nu ligger jag i min säng och skriver detta blogginlägg för jag är väldigt trött som vanligt och vill bara sova, huvudvärken gör sig påmind. Dagen har varit väldigt bra och kosten har jag skött med bravur :) inga kakor eller glassar idag inte. Men har heller inte varit så sugen det är ju enbart dagarna innan mens och första dagen som är som värst. Det enda jag inte är riktigt nöjd med var att jag fortfarande inte släpat mig till gymmet för att fixa gymkortet men det finns andra dagar till det med, imorgon hoppas jag på bra väder men på SMHI såg det mörkt ut på den fronten i alla fall på förmiddagen. 


Nehe nu dags att sova, ladda paddan så bloggen inte rinner ut i sanden


Puss och Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natali Timm - 15 juni 2015 10:00

Hej!  Nu har det varit väldigt mycket ett tag och har därför varit väldigt tyst här på bloggen. Jag var ju på bug run och det var väldigt roligt, sedan började jag jobba på mitt nya jobb på måndagen, så jag jobbade måndag, tisdag och fredagen. seda...

Av Natali Timm - 3 juni 2015 10:58

Jag har nu varit på promenad, och jag kan ju säga som så här att jag tror att man tjänar väldigt mycket pengar på vindkraftverken idag! Det blåser storm ute, men vet du vad! Jag är ännu idag stolt över att jag tog den där promenaden även om jag svor ...

Av Natali Timm - 2 juni 2015 11:17

Idag har jag tagit en lång promenad, tror jag var ute ca 1,5-2 timmar, jag trackar inte hur långt jag går/ hur snabbt jag går då det triggar ett väldigt oönskat beteende hos mig. Jag kan lätt snöa in mig på att alltid kunna gå samma sträcka fortare, ...

Av Natali Timm - 1 juni 2015 19:04

Hej!  Jag har under en tid funderat om jag ska skaffa en blogg och tada det blev en tillslut! Jag har nu skapat denna blogg för att jag själv ska kunna få skriva av mig om både medgångar och motgångar. Jag har tränat nu i över 1 år och mycket har h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards