Direktlänk till inlägg 1 juni 2015

Första Inlägget!

Av Natali Timm - 1 juni 2015 19:04

Hej! 

Jag har under en tid funderat om jag ska skaffa en blogg och tada det blev en tillslut! Jag har nu skapat denna blogg för att jag själv ska kunna få skriva av mig om både medgångar och motgångar. Jag har tränat nu i över 1 år och mycket har hänt kan man säga. Jag har nu blivit ca 28 kg lättare under denna tid, och jag har hunnit att skada mitt knä under en skidresa i vintras vilket har gjort mitt träningsliv en smula lidande. Detta har gjort att jag börjat må dåligt psykiskt eftersom jag inte klarar av att göra saker som jag kunde göra förr. Jag promenerade väldigt mycket förr och det gör jag fortfarande men inte alls i samma tackt eller längd. När jag går min mil så får jag oftast väldigt ont, jag har slitit av både, korsband, ledband och har en spricka på menisken vilket gör att mitt knä är väldigt ostabilt. Jag har heller inte kommit igång och träna på gym efter flytten men det kommer jag att ta tag i med start nästa vecka då jag inte kommer att spendera så mycket tid hemma denna vecka. det är ju som sagt "sommar" och det innebär väldigt många bilevenemang som man ska besöka. Så ska besöka gymmet i morgon efter att jag varit hos min sjukgymnast, jag vill ju gärna veta vad jag kan göra på gymmet och hur hårt jag kan pressa mig själv. Min kost har denna helg inte varit den bästa, mycket snabbmat och bak med massa socker i. så hjärnan vill väldigt gärna ha mer socker medans jag gärna skulle skippa det men det är ju den tiden på månaden då man inte riktigt kan säga nej när man har börjat. Meningen med denna blogg är att jag ska kunna skriva av mig och få ventilera mig lite då jag även har ångest. den blir värre när jag inte tränar eller sköter min kost så som jag vill. Jag har en väldigt fin vän samt en underbar storasyster som står bakom mig och lyssnar på allt mitt tjat om kost och träning, sedan har jag ju så klart min underbara sambo som står vid min sida i alla väder. Jag är dem evigt tacksam! detta får räcka för idag.

Puss och Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natali Timm - 15 juni 2015 10:00

Hej!  Nu har det varit väldigt mycket ett tag och har därför varit väldigt tyst här på bloggen. Jag var ju på bug run och det var väldigt roligt, sedan började jag jobba på mitt nya jobb på måndagen, så jag jobbade måndag, tisdag och fredagen. seda...

Av Natali Timm - 3 juni 2015 10:58

Jag har nu varit på promenad, och jag kan ju säga som så här att jag tror att man tjänar väldigt mycket pengar på vindkraftverken idag! Det blåser storm ute, men vet du vad! Jag är ännu idag stolt över att jag tog den där promenaden även om jag svor ...

Av Natali Timm - 2 juni 2015 22:21

Ja då har jag varit hos sjukgymnasten och jag fick svar på de frågor jag hade och jag fick övningar som jag ska göra hemma så det är ju bara att sätta fart med det! Ikväll tog jag det lugnt ock kollade på mina favoritprogram. Mitt kök, halv åtta hos ...

Av Natali Timm - 2 juni 2015 11:17

Idag har jag tagit en lång promenad, tror jag var ute ca 1,5-2 timmar, jag trackar inte hur långt jag går/ hur snabbt jag går då det triggar ett väldigt oönskat beteende hos mig. Jag kan lätt snöa in mig på att alltid kunna gå samma sträcka fortare, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards